neděle 23. prosince 2012

Když jste obklopeni...

Kdysi jsem na Facebooku napsal, že jsem spokojen se svým životem. Že mám spoustu skvělých přátel, úžasnou přítelkyni, dělám, co mne baví a jsem za to rád a nestěžoval jsem si, protože mi nic v životě nechybělo. Od té doby, co jsem to napsal nastalo jedno z mých nejhorších období v mém životě, které trvalo několik měsíců, stále se stupňovalo a opravdu to nebylo a nebylo lepší... A nejen u mne, ale u lidí, kteří byli kolem mne a se kterými jsem to sdílel... Ale jak to tak bývá, život má úžasný smysl pro funkci sinus a všechno ošklivé se zákonitě musí jednou obrátit. A to se taky stalo. Ovšem zařídil jsem si to trochu jinak. Abych už nikdy nebyl na sto procent spokojen, udělal jsem si ze života závod, kde mi opravdu stále něco chybí a stále musím vidět i ty nejmenší detaily, se kterými nemohu být spokojen. Život sám o sobě závodem není. Musíte si ho tak nastavit. Protože jak si to uděláte, tak to i máte. A proto jsem opravdu nesmírně nadšený ze všech svých přátel, které kolem sebe mám, kterým můžu věřit, kteří mohou věřit mně, které mám nade vše rád a které bych nevyměnil. Je neskutečně úžasné mít spoustu blízkých přátel. Protože když jste obklopeni úžasnými a skvělými lidmi, máte také krásný život. Opravdu teď doufám, že se zase vše nezvrtne. Je jen jedna nevýhoda, když máte hodně blízkých kamarádů a kamarádek. Že vám každým dnem všichni chybí...

Žádné komentáře:

Okomentovat