úterý 15. května 2012

Rádio taky umí...

Dnes bych rád přidal píseň, která mne už před několika dny (možná spíše týdny) zaujala při poslechu autorádia. Dlouho jsem jí nechával prostě plynout, znít a nechat být, ale nakonec mi to nedalo a před časem jsem si jí musel najít. Prohledal jsem pár rádiových hitparád a zkontroloval na YouTube. Zdařilo se... Objevil jsem umělce Gotye (snad se nepletu) a nakonec si poslechl i jeho album s touto písní. Pro mne to album stojí za houby... On je to celkem multiinstrumentalista, album mi přišlo hodně kombinovaný, hlavně stylově. Ale to je jeho věc, když se mu to líbí. Kromě téhle písně se mi ta deska moc nelíbila. Je mi opravdu hodně sympatický změny barvy hlasu (i když to obyčejně nemusím, v tomhle případě se opravdu osvědčila proměna sloka/refrén). Hodně příjemné je, že si nahrál i mnohohlasy (snad to není nijak digitálně, na to odborník nejsem, ale věřím, že se to určitě ve studiu dá). A velmi sympatický a hlavně celkem zajímavý a opravdu trefný je text. Pěkná záležitost. Nevím, kolik je to let, co se mi naposledy zalíbila píseň z rádia.

Žádné komentáře:

Okomentovat