středa 11. ledna 2012

Fuj, tak to je hnus...

Toto se mi stalo už minulý týden, ale nedostal jsem se k tomu napsat to sem... To si takhle jím jogurt, byl dobrej čokoládovej, klasika. Teď si nevybavím, co to bylo za značku, ale nepochybně to byl jeden z těch levnějších, neboť jsem byl zrovna v Praze na bytě... Tak jím, jím a nakonec ho sním. Cha, to jste nečekali... Jenže mně to nestačí, tak si říkám: "Dám si ještě jeden." A teď přijde ta ošklivější část. Prosím ty, kteří mají určité iluze o jogurtech, ať přestanou číst, neboť tato zkušenost jim zboří celý svět... Otevřel jsem si další jogurt, s nadšením jsem si zapnul jeden díl Joeyho a zabořil jsem lžičku do té známé hmoty. Po pár polknutích mi však do krku sjelo i něco jiného... Nejdřív jsem se zarazil, poté se mi trochu zvedl žaludek a nakonec jsem zpozorněl... Jakmile jsem v puse objevil další pevnou část, která zrovna v tomhle jogurtu určitě neměla co dělat, vyndal jsem jí z pusy. Po důkladném prostudování předmětu velikosti náplně do "flusátka z propisky" (kdo neví, co to je, tak asi nechodil do školy) jsem stejně nezjistil, co to bylo. Tvar to mělo kulatý, vzhled jako vlhký chléb, ale pružný to bylo jako chrupavka... Fakt netuším, co mi to do toho jogurtu přichystali, ale i ten třetí, co jsem měl v lednici, jsem ihned vyhodil do koše s tímhle nedojedeným... Doufám, že už tyhle šušně v jídle nepotkám...

Žádné komentáře:

Okomentovat