sobota 7. ledna 2012

Fun & Relax...

Tedy, včera jsem jel na zkoušku, kterou jsem stejně nakonec neudělal... Ale i tak ta cesta stála za to. Jednou z příčin, proč jsem neudělal tu zkoušku byl autobus typu Fun & Relax společnosti Student Agency. Hodně luxusní bus. "Jen co jsem ho spatřil, poskočilo mi srdce radostí." Už jsem ten zázrak techniky párkrát viděl, ale nikdy jsem si nepomyslel, že ho využiju. Jeden z divů autobusové přepravy však nakonec zastavil u nástupiště číslo 1 na slavném nádraží Florenc. Když jsem do něj nastoupil, říkal jsem si: "Ty vole, musíš se učit..." To jsem taky zpočátku dělal, jenže při tom učení jsem si připadal jako Líza Simpsonová, která měla napsat vymyšlený test zajišťující peníze pro jejich školu. Mému soustředění nepomáhal zvuk autobusu, paprsky slunce, zatažené záclony, roztažené záclony a úplně nejvíc pár, který mluvil anglicko-česky... Tak jsem se na to vykašlal, stejně jsem věděl, že to neudělám a prozkoumal jsem ovládání obrazovky (která je pro každé sedadlo na opěradle před vámi). Tam je všechno... Seriály (Big Bang a ještě něco, chyběli mi tam Přátele), filmy, hry, rádio, akorát ta televize jim nějak nefachčila. A nejvíc se mi líbilo, že jediná věc, která mi v minulosti u Student Agency nevyhovovala (pískající a zjevně ty nejlevnější sluchátka na trhu), byla velmi slušně vylepšena. To byla nejlepší cesta busem, co jsem kdy zažil. Opravdu Fun. Slovíčku Relax tam chyběla asi jen jedna maličkost... Ty sedla by mohly udělat ve stylu masažních křesel, to by byl hodně velkej Relax...

Žádné komentáře:

Okomentovat