neděle 8. dubna 2012

Ti nejlepší...

Právě jsem shlédl žebříček údajně nejšikovnějších hráčů, co kdy hráli NHL. Jarda Jágr (jako jeden ze zhruba 24 hráčů světa, co vyhráli tři nejprestižnější hokejové turnaje - Stanley Cup, až devátej, no, budiž. Možná mi to chybělo trochu více hráčů historie, ovšem televize asi potřebovala atraktivní pořad. Mezi hráči, kteří mi tam chyběli, patří určitě Teemu Selänne, o kterém tam snad není ani zmínka, jestli jsem viděl dobře. Z evropských hráčů mi tam určitě chybí i Peter Forsberg, i když o něm je alespoň zmínka mezi těmi lepšími. Co mne potěšilo je první místo udělené Mariu Lemieuxovi (i když na první místo řadím jednoznačně Waynea Gretzkyho) a co mne velmi potěšilo, že jsou ocenění hráči, kteří opravdu něco dokázali a ne jen Ovechkin, Crosby, kteří jsou oceňováni teď.

Video (je rozděleno na dvě části na konci tohoto v pravém horním rohu naleznete odkaz na druhou část):

Žádné komentáře:

Okomentovat