neděle 1. dubna 2012

Den bláznů...

Dnes je prvního dubna, den zvaný Apríl, či také Den všech bláznů. Pamatuju si, že u nás na gymplu vždycky tento den dělali tzv. aprílové zvonění, že se zazvonilo uprostřed hodiny. A to bylo každý rok. Po čtyřech letech už si člověk říkal, že by se program trochu mohl změnit, po osmi letech už mu to připadalo opravdu ohrané. Ale budiž, primánci z toho museli bejt odvázaný. Nedávno jsem se dočetl v deníku Metro v Praze, že lidé, co jedí čokoládu, mají tendenci hubnout. To jsem si myslel, že už si Metro nějak začíná dělat blázny během týdne, potom jsem ale na Facebooku viděl odkaz na podobný titulek na serveru Novinky a hned další den mi spolubydlící říkala, že to fakt tak je, ale musí člověk jíst jen ty vysokoprocentní, tedy s vysokým obsahem kakaa. Co mne ale opravdu pobavilo byla páteční zpráva ve výše zmíněném deníku. V roce 1998 dne 1. dubna se totiž Burger King v Americe rozhodl udělat kampaň, že vyrábí hamburgery pro leváky. Vážně netuším, jak si je ty lidi představovali, ale neskutečný množství obyvatel se začalo dožadovat prezentovaných levorukých hamburgerů, naopak spousta praváků chtěla ty pravoruký. Inu, žert to je pěkný, ale firma si asi dost naběhla. Kdo ví, jestli nemuseli čelit několika žalobám...

Žádné komentáře:

Okomentovat