čtvrtek 8. prosince 2011

Konečně je nějak hotovo

Tedy, dalo mi docela dost práce založit tenhle blog. Nejprv vybrat poskytovatele, což není takový problém, když jste každý den na Googlu, ale potom hlavně upravit ten blog tak, aby k něčemu vypadal, to je fuška, než se s tím člověk naučí... Každopádně, nějak se zadařilo. Teď už jsem jen zvědav, co sem vlastně všechno budu psát a (to je ten důležitější prvek fungování) jak dlouho mi to vydrží... Checht...

Co mne vlastně zaujalo jako první je ta práce s tímhle vytvářením... To je tedy peklo... Jestli chcete někdo někdy dělat blog tak, aby vám vyhovoval, doporučuju si snad i pročíst literaturu ohledně HTML a CSS, protože bez toho to asi nepůjde... Ani teď to ještě nevypadá, jak bych si představoval. Snad jen barvy souhlasí. :-)

2 komentáře:

  1. Barevný to máš jak já ložnici :D Wlk

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak jestli chodis do loznice rad, aspon budes chodit rad i sem. :-D

    OdpovědětVymazat