pondělí 19. prosince 2011

Tak dlouho čekal, až se kasa otevřela...

Dnes mne v Lidlu v Praze dostal jeden pán. Byl jsem koupit nějaký těstoviny a sýr, prostě klasika, všichni to známe a byla otevřená jen jedna kasa. Jo, my z Hronova, kde funguje Plus jsme zvyklý, tam jsem ještě nezažil, že by byly otevřený všechny kasy najednou. No, ale jeden pán nechtěl čekat frontu, tak se postavil k zavřený pokladně. Sice měl na pásu ceduli s nápisem: "Rádi vás obsloužíme u jiné pokladny", ale nedal se. Nejdřív jsem si pomyslel, že neumí číst, potom mě napadlo, že je to cizinec a nakonec, že je idiot. No, ovšem idiotem jsem skončil já. On ten pán byl totiž docela chytrák. Prostě se mu nechtělo čekat ve frontě, postavil se tedy k zavřený pokladně a ona tam nakonec přišla i pokladní... :-) Takže v klídku zaplatil a šel domů. :-) Tedy... Takhle se to dělá. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat