pátek 9. prosince 2011

Na firmu?

Dneska je supr počasí, radost pohledět... Prší, prší, prší... V takovém krásném počasí, které obyčejně lidem nezvedá náladu (zataženo, mraky temný, pochmurná scéna z filmu), je celkem příznačné jít na místo, které taktéž obyčejně lidem nezvedá náladu. Na úřad. Vyrazil jsem. Musím říct, že dnešek byl ve vychylování ručičky "Stav" výjimečný, neboť na úřadě (matrice) mne doopravdy pobavili. Šel jsem si jen vyzvednou výpis z rejstříku trestů (abych zjistil, jestli mi přišili i to rozbitý okno, co jsem NEROZBIL zhruba v osmi letech), a když mi paní úřednice chtěla vypsat doklad o zaplacení, zeptala se: "Mám to napsat na nějakou firmu?" Opravdu nevím, kde přišla na to, že by pro mne měla něco vypisovat "na nějakou firmu"... Musím ten plášť nosit častěji, lidi si aspoň budou myslet, že jsem prachatej...

Žádné komentáře:

Okomentovat