čtvrtek 8. prosince 2011

Metro nově? Konečně? No...

Už dlouho vystupuju na Karlově náměstí. Odtamtud většinou chodím na Palackého náměstí, abych dojel do školy (někdy se tam holt musí). Jak jsem dnes zjistil, je tomu přesně rok a půl, co tam udělali nový cedule. Zezačátku tomu člověk nevěnuje pozornost, ale když se po roce (a půl, co jsem dnes zjistil) nemění cedule nikde jinde, to už mi přijde trochu divný. Je celkem pochopitelný, že se dopravní podnik snaží o změnu, to plně schvaluji, protože ty cedule tam jsou ještě z minulého režimu (pěkná památka), takže novej design je vřele vítán, ale když už něco chci dělat, tak to dělám pořádně, ne? A ne jenom na jedný stanici. To pak na člověka působí dojmem, že si tam akorát někdo pěkně namastil kapsu (podle článku - odkaz najdete dole - by jedna stanice měla stát statisíce, což mi přijde jako spekulace, i tak však podle pana mluvčího, kterej nechtěl uvést částku na pravou míru, by to odpovídalo několika desítkám tisíc korun). Takže vlastně si někdo asi fakt namastil kapsu. Do dvou let by chtěli rozšířit systém do všech stanic... To jsem zvědav, když za rok a půl žádná změna nikde jinde (Článek je z 11. května 2010). :-D

Odkaz na článek naleznete ZDE. Jsou tam i fotky pro porovnání (a hlavně pro ty, kterým se to nechce číst :-))... Tedy, to jsem zvědav, jestli to páni "vysocepostavení" fakt stihnou. Předpokládám, že se příští rok budou vymlouvat na nedostatek peněz atd... Klasika.

Žádné komentáře:

Okomentovat