neděle 11. prosince 2011

Víkend plný debaklů...

Naschvál jsem čekal do konce dnešního kola, protože mne zajímalo, jestli přijde ještě jeden nějaký opravdu hodně drsný výsledek. Během víkendu se vždycky odehraje spousta zápasů, kde se může stát opravdu cokoli, jak dokázal ten poslední. Kdybych se vyjádřil stručně a hlavně slušně, první kanonáda mne opravdu hodně vytočila, druhá mne tak trochu rozesmála a poté trochu zarazila a třetí pořádná chybí, i když jeden výsledek bych vypíchl.

Pátek: 2:2, deset minut do konce... A pak výbuch. No, to mne Sparta opravdu nepotěšila... Dostat šest gólů během deseti minut, to je trochu maso... A ještě k tomu s Pardubicema, který Jandač trénoval loni, no, to už je trochu hustý... Konečný výsledek 8:2, no, potěš...

Sobota: 3:14, konec. To je výsledek z první ligy. Chomutov jasně přestřílel Most. Tedy nedá se říct, že by vítězství Chomutova, kterej se už kdovíjak dlouho snaží dostat do Extraligy, bylo překvapením, ale nasázet někomu 14 gólů, ještě ke všemu venku, no to je fakt maso. Tak jak je Extraliga vyrovnaná a občas opravdu těžko odhadnutelná, je 1. liga asi nevyrovnaná. Pravda, že Most s 18 bodama ztrácí na mužstvo před sebou asi 15 bodů, i tak tam Ústí dokázalo udělat vítěznou šňůru neuvěřitelných 13 zápasů, z toho jen jednou po nájezdech (a ani jednou po prodloužení). Doufejme, že se takové výsledky opakovat moc nebudou, protože takovéhle srandy podle mne do druhé nejvyšší soutěže jedné z hokejových velmocí nepatří...

Neděle: Poslední už není takovým debaklem, ovšem i vítězství 6:2 pro Pardubky na ledě Zlína dokáže s psychikou poraženého nepochybně pěkně zamávat... Ovšem poslední dobou se u Zlína není čemu divit. Kromě třech výjimek (5, 4, 6) nedali v posledních sedmnácti zápasech víc jak dva góly, to je dost smutná bilance. A člověk se o to víc podiví, když při pohledu na tabulku zjistí, že jsou pátí. Zdá se mi, že letošní ročník Extraligy se u většiny týmů hraje hodně defenzivně, výsledky nejsou tak obrovský, nebo minimálně nejsou takováhle "fotbalová" skóre žádnou výjimkou. Každopádně se nám rozstříleli Pardubice, což mne osobně moc netěší a doufám, že to po reprezentační pauze nebude pokračovat. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat