čtvrtek 8. prosince 2011

Košile z Primarku...

Tedy, musím reagovat na Kátin příspěvek, že bych z toho měl udělat "fashion blog". Tak tenhle příspěvek je totálně "fashion". :-D I když asi vůbec nikoho zajímat nebude, protože je suchej, jak ten letošní listopad.

Dneska jsem si oblékl košili z Primarku, kterou mi dala Slečna k svátku. Já už tedy nosím košile nějaký ten čtvrtek, ale tohle se mi ještě nestalo. Vždycky, když člověk košili koupí, je tam většinou přišitý knoflík navíc, že jo. Jenže tahle je jaksi "naopak". Místo knoflíku navíc jsem objevil díru navíc. Teda, vubec nevim, jakej to může mit smysl, když mi tam dají díru navíc bez knoflíku. K čemu to jako je? Ironií je, že jsem si blog pojmenoval "Postřehy...", protože tohle vážně dokazuje můj skvělý postřeh, když tu košili mám od prázdnin... Rád bych to doložil fotografií, ale tady na tom dědovi notebookovi by to asi trvalo a navíc tu stejně nemám kabel k mobilu, tak snad až přijedu domů.

Žádné komentáře:

Okomentovat