neděle 25. března 2012

Co mi to vlastně dalo...

Teď jeden trochu sentimentální... Co nám dá střední škola... Maturitu? Jo, tu hlavně, u nás se chce na všechno papír... Ale dá nám pěknou přípravu do života, ať už pokračujete studiem čehokoli. Teď se blíží čas maturit, všichni z toho mají strach, ale není se čeho bát, je to přeci jen formalita, po které vám dají papír. Co mi ale střední škola (gymnázium) dala víc, jsou přátelé a lidi, které mám rád. Střední škola mi dala (s odstupem času to tak můžu pojmenovat) radost a štěstí. Nejenže nás to gymnázium mělo připravit na vysokou a všechny ty studia a všechny tyhle formality a další ptákoviny, ale hlavně mě osobně vybavilo do mého dosavadního života okolím, prostředím, podporou. Samozřejmě mi občas uštědřilo pěkné rány, ale to k tomu patří, těch ještě přijde. Gymnázium mi dalo svobodu, kamarády, na gymplu jsem zjistil, co vlastně od života čekám a co chci. Paradoxně mi gympl studijně moc nepomohl (pravda, já o to ani nějak moc neusiloval), ale pomohl mi hodnotově a (jak už jsem psal), právě na gymplu jsem našel spoustu nejlepších kamarádů/ek, který už nehodlám měnit. Gympl mi dal život, dal mi tak trochu i smysl (tam jsem si samozřejmě musel trochu pomoci sám, že...) A dal mi hezký vzpomínky a hlavně mi dal ještě ....... :-) A dal mi toho víc, ale to by byl moc dlouhý příspěvek...

Žádné komentáře:

Okomentovat