sobota 24. března 2012

Tratíme a tratíme...

Nejsem žádný velký ekonom... Popravdě nejsem vůbec ekonom, tohle bude velmi laický (nejspíš i mylný, na někoho bude působit hloupě) pohled... Zdá se mi ale, že se všude píše o dluzích, o tom, jak se utrácí, o tom, jak se špatně hospodaří, o krizi... Zdá se mi, že spousta informací je zbytečně nafouknutá, zveličená... Třeba s těmi vejci. Nedávno jsem četl článek, že si za to můžou lidé sami. Já se nedivím. Jasně, objevili se články, zprávy o tom, že je nedostatek vajec, že se budou tím pádem zdražovat... A tak lidi začali kupovat ve velkém a ještě větším a co z toho bylo? No, logicky se vejce zdražila, protože po nich začala být obrovská poptávka... To je jasná věc. Dnes zase někde čtu, že stát utrácí miliardy, což se ovšem dá vyčíst už několik let... Vždyť není možný, že stát pořád utrácí... Kde se ty peníze pořád berou, aby je mohl utrácet? Navíc je hrozně moc států zadlužených... Lidi mají všechno na splátky, všichni někde dlužíme... A komu to teda všichni sakra dlužíme? Mluví se o krizi, ale všichni pořád chodí na večeře a obědy do hospod a když se podívám kolem sebe, nevidím moc šuntských auta... Jasně, mají to všechno na leasing nejspíš, ale můžou si ten leasing, či hypotéku dovolit. A navíc se tu objeví další fastfoody, ty stávající se chtějí rozšiřovat... No, neříkejte mi, že jsou na tom lidi tak špatně, když můžou utrácet za jídlo ve fastfoodech...

Žádné komentáře:

Okomentovat