pondělí 5. března 2012

Když se ti to nelíbí, ozvi se...

Po měsíci jsem se dostal zase k napsání nějakého příspěvku... I když se mi stále honí hlavou spousta ne moc příjemných věcí a starostí mám nad hlavu, zkusím napsat alespoň něco. Témata, která mne zaujala jsem si napsal do poznám, tak je postupně napíšu i sem do blogu.

Myslím, že jsem tu naposledy publikoval někdy před měsícem, to je dlouhá doba, během toho měsíce mne zaujal jeden velmi zajímavý postoj na jisté obecně velmi známé sociální síti. Je to tzv.: "Když se ti to nelíbí, ignoruj to..." S tím se přeci nedá souhlasit. Když se mi něco nelíbí, ozvu se, ne? Všichni si stěžují na to, že si důchodci stěžují, ale jen ať si stěžují, je to přeci jejich právo. Nedá se přeci přistupovat k věcem tak, že když se mi nelíbí, jen nad nima mávnu rukou, přejdu je a budu je ignorovat. Prostě se ozvu, začnu se bránit apod. Kdyby se lidi takhle chovali, těžko proběhnou revoluce, demonstrace a převraty. Kdyby k tomu takhle přistupovali černoši, nikdy nebudou mít volební právo. Kdyby k věcem takhle přistupovali signátaři Charty, těžko tu budeme mít svobodu. A nikdo mne nepřesvědčí o tom, že u nás svobodu nemáme. A kdyby k tomu takhle přistupovali v poslední době CHKO, asi už u nás na východě Čech a v okolí Berouna a Karlštejna vrtá jedna obecně čím dál známější americko-australská těžební firma...

Žádné komentáře:

Okomentovat