středa 7. března 2012

Tady máte nazpátek...

Tak toto se mi stalo už v lednu a předtím kdysi... Ale poslední zážitek mám z letošního ledna. Občas se mi prostě stává, že mi lidi vrací víc, než by měli (to se určitě někdy stalo každému), ale že jsem mohl během jednoho týdne přijít ke dvěma stovkám od dvou různých firem, to se mi ještě nestalo. Nejdřív jsem se chystal do Prahy a v autobuse mi vrátil o stovku víc v pondělí. V pátek si takhle člověk jde nacpat pupek do fastfoodu a co se nestane, zase mi vrací o stovku víc. Oba jsem upozornil, že mi vrátili nějak moc. Aspoň že mi poděkovali. Mému dědovi se jednou stalo, že donesl až domů jedné paní peněženku se zhruba dvěma tisíci korun a pravděpodobně všemi doklady, kterou našel na ulici, a ona mu ještě vynadala, co jí jako budí v osm ráno a díky nikde... Když mi takhle vraceli v jednom týdnu, hned jsem si vzpomenul na zážitek z jedné slovenské banky, kde mi paní chtěla vyměnit za tři tisíce českých korun, i když jsem jí dal jen tři sta... Tam bylo opravdu dlouhé rozhodování (bylo to soustředění s Meierdechnou, takže z jedné strany se ozývalo: "Je to na tobě", z druhé: "Já bych to šel vrátit" a ze dvou dalších: "Jdem chlastat!!!"), ale nakonec jsem to vrátil a od paní jsem si vysloužil velké díky a ještě hrníček se lžičkou, který mám doteď funkční a doma.

Kdybych to měl sečíst, kolik bych si vydělal jen na tom, že mi lidé špatně vrací, vyšla by mi částka tak 5000 korun... Ale co bych to pak byl za člověka bez morálky...

Žádné komentáře:

Okomentovat